Sultangazi Hacı Ayşe Ateş Anadolu Lisesi Kurucu Müdürü Erol Polat 10 yıllık görev süresinin dolduğunu ve buradaki görevinden ayrıldığını duyurdu.
2016 yılında kurucu müdür olarak göreve başlayan Sultangazi Hacı Ayşe Ateş Anadolu Lisesi Müdürü Erol Polat, 10 yıllık görev süresini tamamlayarak okuldan ayrıldığını duyurdu.

Veda mesajında görev süresini değerlendiren Polat, bir eğitim kurumunu yönetmenin yalnızca bir binayı idare etmek değil, güçlü bir kurumsal kültür oluşturmak ve geleceğe yön verecek nesiller yetiştirmek anlamına geldiğini belirtti. Görev yaptığı süre boyunca akademik başarısı, kurumsal kimliği ve eğitim kalitesiyle örnek gösterilen bir Anadolu Lisesi oluşturmanın gururunu yaşadığını ifade eden Polat elde edilen başarıların öğretmenler, idareciler, memur ve yardımcı hizmetler personelinin ortak emeğiyle gerçekleştiğini vurgulayan Polat, okul çalışanlarına teşekkür etti. Velilere kendilerine duydukları güven için, öğrencilere ise gösterdikleri azim ve başarı için şükranlarını sundu.
Görevlerin ve makamların geçici, kurumlara kazandırılan değerlerin ise kalıcı olduğunu belirten Polat, görev süresi boyunca devlete, millete ve eğitim camiasına layıkıyla hizmet etmeye gayret ettiğini ifade etti. Okuldan güçlü bir kurumsal yapı, başarılarla dolu 10 yıl ve değerli dostluklar bırakarak ayrılmanın huzurunu yaşadığını söyleyen Polat, mesai arkadaşlarına teşekkür eden Erol Polat, Sultangazi Hacı Ayşe Ateş Anadolu Lisesi’nin aynı azim ve kararlılıkla daha büyük başarılara imza atacağına inandığını belirterek, tüm eğitim camiasına, öğrencilere ve velilere başarılı ve huzurlu bir gelecek ile keyifli bir yaz tatili temennisinde bulundu.
Müdür Erol Polat’ın yeni görev yerinin ise Yayla Mahallesi’nde bulunan Sarıkamış Şehitleri Ortaokulu olduğu öğrenildi. Mercek Tv olarak kıymetli müdürümüze yeni görev yerinde başarılar diliyoruz.






